Sünnipäevalainel surfates

Teate ju küll, kuidas ameeriklased selle kohta ütlevad, kui nad tavalisest rohkem nänni tihedamini saavad? Like every day’s a birthday!

Mina unistan ka vaikselt oma sünnipäevast, sest, olgem ausad, kellele meist nänni ei meeldiks saada? Mulle küll meeldib! Väiksest saati olin juba tuhinas, kui kalender jõudis senimaani, kui nägin oma sünnipäeva. See oli äge.

Muidugi vahepeal sain ma suureks ja sain aru, mis kohustused sünnipäeva pidamisega (või siis mittepidamisega) kaasnevad ja kui palju tuleks ikka mässata, et kinki saada. Isegi, kui ma sünnipäeva ei peaks ja siin nelja seina vahel istuks, peaks ma midagi ette võtma ja tegema, sest korter oleks ikka nagu läbikäiguhoov. Kui mitte sõprade pärast, siis kindlasti sugulaste pärast. Ja kui keegi küsib mu käest, mida ma sünnipäevaks tahaks, siis esimese asjana on kõik mu oodatud-tahetud asjad peast pühitud ning ütlen, nagu tavaliselt, et “Ma ei tea!” või “Tee mulle üllatus!”. See ajab inimesi segadusse, aga mina seda ei mõista.
Sest minu meelest on mulle nii lihtne kinki teha. Eit minus tahaks võimalikult palju ilusaid nipsasjakesi saada – kreemitotsikuid, vannitarvikuid, ehteid… Mida iganes. Ja kinkekaardid on ka alati universaalsed.

Niiet, mida siin raske välja mõelda on? Mina aga salamisi unistan… Kõigest muust peale telefoni, sest selle vajaliku kingi ma juba endale tegin. Ühtlasi saan ka oma bucket-list’ist maha tõmmata selle väikse klausli, et “oma ühel ilusal päeval iPhone’i”Check! stop_akn_csoportkep1 #1. Babe STOP AKN sarja näokreemist, koorijast ja näopesuvahust. Sest mu eelmised totsikud on tühjad/tühjaks saamas ja see on parim, mida ma (haha, ikka kinkija) oma (mu) nahale teha saaks!

1_2_3*pilt on illustratiivne

#2. Uuest rahakotist. Mulle meeldivad need suuremad, ümbriku-tüüpi rahakotid, kus raha sees kortsu ei lähe (saate ju aru küll, et rahakott raha ei voldiks) ja mugav käes hoida oleks. Mulle ei meeldi need volditavad, aga sellinemul praegu kahjuks on. Ilus punane ja läuklev teine, aga süda ihkab uut. : )

 

skechersskechers gowalk

#3. Jalatsitest. Nendest nunnudest tenniseasjadest ja asjalikumatest käimisjalatsitest. Noh, et mu igakuine 100kmikka kergemini saavutatav oleks.

headcase aztec elephant      headcase blue mandala
#4. Telefoniümbristest. Pagana Eva, oma ilusate asjadega… Ta saatis mulle lingi näitamaks, milliseid imeilusaid asju maailmas tehakse ja noh… Kes ei tahaks oma telefonile midagi sellist ümber? Mina igatahes tahan! Head Case’i asju saate lähemalt eBayst vaadata.

 

TV-Game-Funstation-MS-26311*pilt on illustratiivne

#5. Vanast heast oldschool telekamängust! No et saaks ise mängida ja tulevikus kutile oma lapsepõlve tutvustada. Kui need 15 aastat töötanud on, siis miks nad veel järgmised 3-4 töötada ei võiks? Ilma püssita, muidugi, sest need ei tööta uute telekate peal.

#6. Kinkekaartidest. Vahet ei ole, kas riietepoed või kaubanduskeskused või raamatupoed. Kuigi, mõne hea raamatu võiks küll soetada… Polegi ammu miskit hääd lugenud. Lugemissoovitusi?

#7. Lauamängudest. Jep, neid palun ilmselt igaks sünnipäevaks ja jõuluks. Mida rohkem, seda uhkem. Ja sõpradega ka hää mängida!

Aga aitab küll praeguseks. Unistada ju võib 🙂


5 thoughts on “Sünnipäevalainel surfates

  1. Ja! Täpselt sama siin. Sünna pidu on varsti tulemas ja kõik küsivad, mida tahan. Ma tahan ükskõik mida! Kinkigu mulle kasvõi harilik pliiats koos kaardi ja lehviga. Olen alati seda meelt, et “Mõte loeb!” . Ja muidugi ükski küünelakk, vannivaht, kreem jne ei ole kunagi üleliia. Kõik kasutan ära! 😀

    Like

Leave a comment