Kergem hingamine

Nii, vahele on jäänud kohe mitu tublit blogipäeva, aga seda ka asja eest!
Nimelt täna oli meie viimane-viimane eksam sellel hooajal, aitab küll jamast! Kui kõik läheb hästi, oleme kahe nädala jooksul jälle paberikese (mina isegi kahe!) võrra rikkam. Hoian pöialt, et läks hästi ja oma teadmised ikka rakendatud sain.

#79:

My kind of "last exam day"! Now to wait for two weeks to pass and see if it was all worth it...
My kind of “last exam day”! Now to wait for two weeks to pass and see if it was all worth it…

 

Suvi aga võib täie rauaga alata, kui see ilm ka nüüd ainult järgi jõuaks. Eile oli juba peaaegu suvi; võtsin ilusti kleidikandmise päevast osa ja üritasin päikestki selle külma tuule vahel võtta, aga vist tulutult. Juunikuu algas aga minu jaoks maruhästi – uskumatu, aga võitsin Toonekure facebooki-mängus fotosessiooni Maarja Viisilehe juures! Uskumatu, aga tõsi!

See on see KG, ma ütlen! Mu enda isiklik väike lucky charm, kes on paraku liiga suur, et käeketi külge riputada…
Nüüd ma juba natuke kahetsen, et oma “totaalse muutumise” ette võtsin, aga äkki selleks ajaks on mul juba inimese moodi soeng peas ning saabki albumisse panna juba järgmise eluetapi pildid. Ja äkki Kris-mees istub ka…
Jah, ma värvisin juukseid! (Pean veel paar korda vaeva nägema…)
Tahtsin vaheldust. Ja kui ma endale ikka nii väga palju meeldima ei hakka, siis värvin tagasi punaseks – otsustatud! 🙂

#78:

Nice sunny day with a couple of beers, grill and salad and new stuff for me and the little one.
Nice sunny day with a couple of beers, grill and salad and new stuff for me and the little one.

 

Kuna kaks pilti on veel vaja panna, siis ühel neist tutvustan teile veelkord maailma parimat karamelli (olgu, lehmakommi) maitselist saldejumsi!  Leitav kõikides senikülastatud Prismades. Proovige kindlasti, kes sama suured karamellisõbrad on kui ma! Tavaline pole nii hea, sest see on, noh… tavaline.

#77:

If this isn't happiness then I don't know what is!
If this isn’t happiness then I don’t know what is!

 

Ning päev enne seda võimuvõitlesid Kris ja Sass oma koha pärast. Tehniliselt on see Krisi tool, aga kuna Sass oli enne perekonna beebi, omastas ta selle määramatuks ajaks. Tavaliselt kui Sass liikuda ei taha, istub Keio talle teatraalselt peale ja kass saab aru ikka, et oleks mõistlik oma käpakesi veidi kiiremalt liigutada, et litsumist vältida, aga Kris vist ei kujuta oma väikese massiga talle piisavalt palju ohtu. Tulemus:

#76:

Fighting over power :D
Fighting over power 😀

 

KG on sellel pildil väga võõra näoga. Ja seda kahel põhjusel – esiteks on tal uus soeng ja teiseks on tal maailma suurim uni peal. Kõik lapsed lähevad teist nägu kohe, kui nad unised on ja see pilt on lihtsalt tõestuseks!

 

Seniks aga kõike head ja minge ka suvegraafikule üle! Reporter juba läks, seitsmesed juba läksid, Toni Judokool läks ka. Nüüd lähme meie ka ning juba laupäeval Vembu-Tembumaale möllama!


Leave a comment